Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Kalivodová, Martina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce pojednává o public relations společnosti České dráhy, a.s., které souvisejí s budováním, a především udržováním dobrých vztahů mezi firmou a veřejností. Cílem bakalářské práce je analýza činností public relations společnosti České dráhy a.s., jejich následné zhodnocení na základě dotazníkového šetření mezi veřejností využívající služeb železničních dopravců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části je zaměřena obecně na public relations, na její cíle a nástroje. Další kapitola se zabývá analýzou nástrojů již v prostředí společnosti České dráhy, a.s. Praktická část bakalářské práce je věnována zhodnocení výsledků získaných za pomoci dotazníkového šetření. Na základě všech získaných informací jsou definovány návrhy na zlepšení.
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Analýza sociálních sítí
Hejný, Jakub ; Lohr, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou sociálních sítí pro potřeby vztahů s veřejností z pohledu podniku. Práce dále specifikuje způsoby a podmínky sběru na dat na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter). Výstupní analýza by měla sloužit jako podpůrný nástroj Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitelnosti při zjišťování veřejného mínění pro potřeby rozvoje a vedení společnosti. Práce se zabývá tím, jak sociální sítě ovlivňují veřejné mínění. Výstupní analýza by měla sloužit jako souhrn doporučených druhů a způsobů prezentace společnosti směrem ke koncovému zákazníkovi. Zároveň by analýza měla definovat efektivitu využívání jednotlivých sociálních sítí a jejich vliv na rozvoj a hospodářské výsledky společnosti.
Public relations ve zdravotnictví
Smělá, Jitka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat a zhodnotit používané nástroje a metody public relations ve vybraných zdravotnických zařízeních. Zjistit, které z nástrojů public relations jsou využívány nejčastěji a zda-li přinášejí účinky, které od nich organizace očekává. Diskutovány budou i možná řešení případně zjištěných nedostatků a problémů v této oblasti.
Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy
Hrodějová, Simona ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je teoretické shrnutí poznatků a charakteristik vnějšího obrazu organizace a charakteristik vztahů s veřejností, neboli Public Relations a následné provedení PR auditu a výzkumu image organizace ze strany klíčové cílové skupiny organizace. Dalším důležitým cílem je na základě zjištění z PR auditu navrhnout zlepšující doporučení, které dopomůžou k optimalizaci komunikace s veřejností. Analýza i výzkum byly uskutečněny ve vysokoškolské vzdělávací instituci XY s.r.o. Jako metodický postup pro PR audit jsem zvolila výzkumné metody analýzy věcných skutečností pomocí odborné literatury a interních dokumentů podniku a osobního polostandardizovaného rozhovoru. Pro zjištění postojů klíčové cílové skupiny zájemců o studium k image organizace bylo použito dotazníkové šetření.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.